Bursa’nın Osmangazi ilçesinde, şofbenden sızan gazdan zehirlenen üniversite öğrencisi genç kız yaşamını yitirdi.
Bursa‘nın Osmangazi ilçesinde Şehreküstü Mahallesi’nde ailesiyle birlikte yaşayan Uludağ Üniversitesi öğrencisi Alara Kocabaş (20), akşam saatlerinde duş almak için banyoya girdi.
Kocabaş’ın uzun süre çıkmaması üzerine banyoya giren aile bireyleri, genç kızın hareketsiz yattığını gördü.
Ailenin haber vermesi üzerine olay yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri, Kocabaş’ı Muradiye Devlet Hastanesine götürdü.
Kocabaş, burada yapılan müdahalelere rağmen kurtarılamadı.
Genç kızın, banyodaki şofbenden sızan doğal gazdan zehirlenerek hayatını kaybettiği öğrenildi.
1
AK Parti MKYK üyesi Abdurrahman Kurt’tan “Kürdistan” gözaltısına tepki: Doğru bulmuyorum
2
Kadıköy’de iş yerinden laptop hırsızlığı kamerada
3
Yazarlar fotokopilerden de telif hakkı istiyor
4
Bebek Otel’in sahibinin mal varlıklarına el konuldu
5
İttifaka kapıları kapatmayan Babacan’dan Cumhurbaşkanı adaylığı açıklaması: Birliktelik olmazsa doğal adayım